برای استعفا منتظر حرف کسی نمی‌مانم/ نمی‎خواهیم لیگ نصفه و نیمه برگزار کنیم

رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: لیگ‌های تکواندو استان لغو نشده است بلکه در حال برنامه‌ریزی و تأمین بودجه برای برگزاری آن هستیم چون دوست نداریم لیگی نصفه و نیمه برگزار کنیم.

فرهاد رستم‌ شیرازی در مورد اینکه آیا شایعه استعفای وی صحت دارد یا خیر به خبرنگار ایمنا گفت: از روز اول گفته بودم که برای کمک به تکواندو آمدم و تا وقتی که حضورم برای تکواندو مفید باشد در هیأت استان می‌ مانم و اگر تشخیص دهم که مفید نیستم منتظر حرف کسی نمی‌ مانم و خودم می‌ روم. در حال حاضر هم استعفای من هنوز قطعی نیست، اما آمده‌ام که بروم.

وی در مورد لغو شدن لیگ‌های تکواندو استان و رابطه آن با شایعات مربوط به استعفایش بیان کرد: لیگ‌های تکواندو استان اصفهان لغو نشده است بلکه در حال برنامه‌ریزی و تأمین بودجه برای برگزاری آن هستیم.

رستم‌ شیرازی افزود: لیگ های استانی تکواندو بودجه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی لازم دارد و با توجه به شرایط اقتصادی دوست نداریم لیگی نصفه و نیمه برگزار کنیم. تمام برنامه های ما برای رفع مشکلات مالی است که اگر مرتفع شود این لیگ ها راه اندازی خواهد شد.

رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر اداره کل ورزش و جوانان با هیأت همکاری لازم را انجام می داد و زمین در اختیار تکواندو اصفهان می گذاشت، اسپانسر تا به حال ساخت دفتر هیأت و دومین خانه تکواندو را به پایان رسانده بود. در حال حاضر بیشتر تمرکز ما برای ساخت ساختمانی در خور شأن تکواندو اصفهان برای انجام امور اداری است.

رستم شیرازی در مورد عدم رضایت برخی از مربیان استان از نوع مدیریت هیأت تکواندو گفت: این حرف را قبول ندارم چون ما کادر زحمت کشی داریم که البته بی عیب نیست ولی عملکرد کادر فعلی با عملکرد هیأت در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست. هرچند شاید این نوع مدیریت برای برخی قابل قبول نباشد اما نتایج حاصل شده چیز دیگری را ثابت می کند.

وی در مورد نتایج بدست آمده در مسابقات جهانی اظهار داشت: همیشه در تغییر نسل ها در ورزش قهرمانی تیم ها دچار افت و خیز می شوند، نسل جدید در تکواندو نیاز به تجربه بیشتری دارد که البته نتایج این دوره هم خوب بود اما وقتی انتظار از تکواندو بالا رفته است کسانی که اهل فن نیستند اعلام نارضایتی می کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان افزود: زمانی والیبال ایران آرزو داشت ژاپن را مغلوب کند، اما در حال حاضر اگر به فینال لیگ جهانی صعود نکند انتقادها بالا می رود چون انتظارات از والیبال بالا رفته است. همین موضوع در تکواندو هم صادق است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال پشتوانه سازی هستیم باید به جوان ترها میدان بدهیم پس این  سیاست در اول راه نمی تواند منتهی به قهرمانی شود و شاید نتیجه، مقام سومی باشد اما آینده تکواندو را تضمین می کند؛ هرچند فدراسیون نیز باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

کد خبر 313861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.