شاهد اجرای «باد اسب است» در تالار هنر باشید

نمایش «باد اسب است» به نویسندگی محمد چرمشیر، با کارگردانی و دراماتورژی رادنوش مقدم تا ۲۶ مرداد ماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: نمایش «باد اسب است»، روایتی از لایه های زیرین ستمدیدگان اندرونی ها و حرمسراهای پادشاهی قاجار است که در قالب داستانی کوتاه ولی شایستۀ توجه ارائه می شود.

رادنوش مقدم تصریح کرد: این نمایش، نگاهی تُند و گذرا به فرهنگ بی ارزش شمردن جایگاه زن در جامعۀ ایرانی با تأکید بر محور ازدواج اجباری در دوران قاجار دارد.
وی افزود: هدف گروه اجرایی در انتخاب این متن بررسی جایگاه زنان از دیروز تا امروز بوده و همچنان بررسی برخی کژی های امروز که قطعا ریشه در گذشته دارد و باعث شده برخی از زنان امروز تا حد زیادی سر خورده و یا دور از روحیۀ زنانۀ خود باشند.

گفتنی است، در این نمایش فرشته خیر اللهی، پریچهر صدیقیان، زهرا نیلی، طاهره علی محمدی، پریسا پاک روان، صدف غرضی، بهاره طهماسبی، مرضیه مختاریان، راضیه محبی، نگین ممیزان، زهرا زفره ای، فاطمه بخشی، مریم اعظمی، فاطمه الماسی، آزاده رضایی، مهسا رحیمی و وحید محزونی، جواد کریمی، کوروش محمدی و  هومن شمس ایفای نقش می کنند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش تا ۲۶ مرداد ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به سالن اصلی تالار هنر اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 313810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.