عملیات اجرایی چهاردهمین بازار روز کوثر سال آینده تکمیل می شود

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی چهاردهمین بازارروزکوثر با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش ایمنا، طی چند سال گذشته شهرداری اصفهان با ایجاد بازارهای روز به منظور عرضه و فروش انواع تولیدات کشاورزی(میوه وتره بار) فراورده های لبنی، پروتئین و سایر نیازهای ضروری شهروندان برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با اعمال برخی تغییرات در شیوه ارایه بازارهای روز به سبک فروشگاه های زنجیرهای اقدام جدیدی را در ارایه خدمات و افزایش رضایتمندی در شهروندان آغاز کرده است.  

اصغرکشاورزراد مدیرعامل سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان دراین باره اظهارکرد: بازار کوثر یکی از مطالبات جدی شهروندان در مناطق مختلف شهر است از همین رو احداث چهاردهمین بازار روز کوثر در جنوب غربی اصفهان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود : احداث چهادهمین بازار روز کوثر در بلوار کشاورز، خیابان شهید کاظمی، بلوار شفق به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در دست اجراست.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته و با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال در سال آینده تکمیل می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهارکرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده است و چهاردهمین بازار روز کوثر مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار می باشد.

کشاورز راد خاطرنشان کرد: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش میدهد و در مصرف سوخت و حاملهای انرژی صرفه جویی میشود.

کد خبر 313469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.