پایان امپراطوری ناطق در فدراسیون بوکس/ اتحاد مثلث علیه ساکت! + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (سه‌شنبه) ۱۰ مرداد را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، روزنامه گل در شماره امروز خود واکنش علی کریمی به صحبت‌های محمدرضا ساکت را که گفته بود قصد ندارد از کریمی و منصوریان شکایت کند روی جلد برده و روزنامه شوت هم تیتر «اتحاد مثلث علیه ساکت!» را در خصوص مصاحبه‌های تند این روزهای منصوریان، مایلی‌کهن و علی کریمی علیه سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کرده است. ساکت و منصوریان در برنامه شب گذشته ۹۰ هم مناظره‌ای جنجالی در خصوص اتفاقات اخیر داشتند.

شوت، استعفای احمد ناطق نوری از ریاست فدراسیون بوکس پس از ۲۸ سال را با تیتر «پایان امپراطوری ناطق در فدراسیون بوکس» بازتاب داده و روزنامه هدف نیز در واکنش به پیوستن آندرانیک تیموریان به گسترش فولاد و بیشتر شدن کلکسیون پیراهن تیم‌هایی که او بازی در آنها را تجربه کرده است، تیموریان را «رنگین کماندو!» نامیده است.

ایران ورزشی با تیترهای «دورهمی در جشن برترین‌ها» و «اوج ناهماهنگی، اوج بی‌برنامگی» از مراسم معرفی برترین‌های فوتبال ایران انتقاد کرده و روزنامه پیروزی با وجود اینکه بیشتر جوایز این مراسم به پرسپولیسی‌ها اختصاص داده شد، اختصاص جایزه بهترین هافبک و پدیده لیگ به بازیکنان تیم رقیب یعنی استقلال را «تقسیم مصلحتی جوایز در شب سرخ» (!) نامیده است.

استقلال جوان، منصوریان و استقلال را مظلوم نامیده و صدای سپاهان از مخاطبان خود خواسته برای سلامتی محمود مقتدایی دروازه‌بان پیشکسوت این تیم که در بستر بیماری است دعا کنند.

کد خبر 313425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.