کم‌کارت‌ترین‌ها بااخلاق شدند

کمتر از یک ماه پیش از آنکه ذوب‌آهن به عنوان تیم اخلاق فصل ۹۶-۹۵ معرفی شود سازمان لیگ سبزپوشان اصفهانی را به عنوان خوش‌اخلاق‌ترین تیم لیگ شانزدهم معرفی کرده بود.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن در حالی در مراسم برترین‌های فوتبال ایران به عنوان تیم اخلاق لیگ برتر مردان در فصل ۹۶-۹۵ معرفی شد که حدود یک ماه پیش سازمان لیگ این تیم را به عنوان خوش‌اخلاق‌ترین تیم لیگ شانزدهم معرفی کرده بود.

سازمان لیگ برای هر کارت زرد، کارت قرمز غیرمستقیم و کارت قرمز مستقیم به ترتیب یک، دو و سه امتیاز منفی در نظر گرفته بود و از آنجا که سبزپوشان اصفهانی در بین ۱۶ تیم لیگ برتری کمترین کارت زرد را دریافت کرده بودند کمترین امتیاز منفی برای آنها به ثبت رسید.

با وجود این اعلام رسمی رسیدن عنوان تیم اخلاق به ذوب‌آهن قطعی نبود زیرا امکان داشت که معیارهای دیگری مثل رعایت بازی جوانمردانه و آمار جام حذفی هم در انتخاب نهایی دخالت داده شود.

بازیکنان ذوب‌آهن نه تنها در لیگ شانزدهم کمترین تعداد کارت زرد را گرفتند که با سپری شدن ۲۷ هفته از مسابقات هیچ کارت قرمزی هم دریافت نکرده بودند تا اینکه اخراج حجت حق‌وردی در پایان دیدار خانگی با ماشین‌سازی از هفته بیست و هشتم این رکورد مثبت انضباطی را مخدوش کرد اما در نهایت مانع از آن نشد تا عنوان تیم اخلاق به ذوب‌آهن برسد.

کد خبر 313334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.