ایران، در صحنه سیاست آمریکا را به انزوا کشیده است

نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: سیاست مداران ما به قدری عاقلانه برخورد کرده اند که بسیاری از توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده اند و در مجموع شرایط جهانی طوری شکل گرفته که امروز ایران آمریکا را در صحنه سیاست منزوی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، سهراب مظفر نجفی بیان داشت: شرایط به گونه ای است که هیچ موضوع مهم منطقه ای را بدون حضور ایران بررسی نمی کنند و به نظر می رسد سایر کشورهای قدرتمند جهان نیز منافع خود را به سیاست های عده ای نااهل و ناعقل در آمریکا گره نزده و مسیری متفاوت را انتخاب خواهند کرد.

وی دوران گردن کلفتی سیاسی را مقطعی مربوط به دهه های قبل دانست و گفت: امروز شاهدیم که بسیاری کشورها که روزی ما را دشمن خود و محور شرارت در منطقه می دانستند، متقاضی حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری هستند که این امر نشان از جایگاه برتر ایران در منطقه و جهان دارد.

معاون استاندار اصفهان بر آمادگی نیروهای مسلح ایران جهت انجام بهترین واکنش در مقابل هر گونه ماجراجویی تاکید داشت و گفت: دورانی که دنیا دهکده ای بود و کدخدای آن هر طور که دوست داشت، تصمیم گیری می کرد گذشته است و مستکبران دنیا مجبورند واقعیت هایی مانند ایران قدرتمند را بپذیرند.

وی گفت: سالن شهدا فضای شایسته ای در خور شان و جایگاه مردم شریف و شهید پرور نجف آباد  است و بیش از ۲۵۰۰ شهید این دیار فراهم شده که امیدواریم به عنوان باقیات الصالحات مدیریت شهری ثبت و ضبط شد. /

کد خبر 313262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.