حواشی هیأت کوهنوردی باید کم شود/ برای توسعه همگانی این رشته تلاش کنید

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیأت کوه‌نوردی استان اصفهان طی چهار سال گذشته حواشی زیادی داشته و اکنون زمان آن رسیده این حواشی کم شود چراکه به هیأت ضربه می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان که ظهر امروز در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: بوژمهرانی رییس پیشین هیأت کوهنوردی استان متأسفانه به دلیل برخی مشکلات از سمت خود استعفا کرد و با وجود اینکه جزء جامعه کوهنوردی و از مدیران ارشد بود اما نتوانستیم از ادامه خدمات او بهره‌مند شویم.
وی ادامه داد: قول می‌دهیم هر کاندیدایی که انتخاب شود تمام توانمان را در اداره‌کل ورزش و جوانان استان خرج کنیم تا این هیأت به جایگاه واقعی خود در استان برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید از شهرداری اصفهان تشکر کنم که طی سال‌های گذشته کوه صفه را به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری آماده کرد و در حال حاضر یکی از زیباترین مکان‌ها برای انجام ورزش همگانی است.
وی افزود: در کوه خیلی چیزها را می‌توان به دست آورد و به عظمت و قدرت خداوند پی برد و جامعه کوهنوردی باید برای توسعه این ورزش مفرح در بخش همگانی دست به دست هم دهند و با یکدیگر همکاری و اتحاد داشته باشند. هرچند که به بخش قهرمانی نیز برای ما مهم است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هر وقت فیلم صعود محمدرضا صفدریان قهرمان یخنوردی استان در روسیه را می‌بینم به خودم می‌بالم در شهری زندگی می‌کنم که صفدریان یکی از ورزشکاران این شهر است، هرچند هیچ‌وقت نتوانستیم از او آنطور که شایسته است تقدیر کنیم.
وی تأکید کرد: متأسفانه در مدت چهار سالی که در اداره‌کل ورزش و جوانان هستم حاشیه‌های زیادی در هیأت کوهنوردی استان اصفهان وجود دارد که باید این حواشی جایی تمام شود. بزرگترین نکته‌ای که کوهنوردی به ما یاد می‌دهد روح همکاری است که امیدوارم این نکته در این هیأت بیش از پیش اتفاق افتد و برخی از حواشی که به هیأت ضربه می‌زند کم شود.     

کد خبر 313228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.