شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام نظام را هنرمندانه به تصویر می کشد

فریدن - امام جمعه داران گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام نظام را برای امت اسلامی به عنوان یک زبان گویا و هنرمندانه به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با اشاره به  ۱۲ مرداد ماه؛ روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیلاتی بسیار نورانی، بجا ومقتدر است که برای ساماندهی، نظم بخشی و هماهنگی مراسم های عمومی نظام اسلامی تلاش  و برنامه ریزی می کند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه داران  با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام نظام را برای امت اسلامی به عنوان یک زبان گویا و هنرمندانه به نمایش می گذارد، افزود:  مناسبت های مختلف از جمله ۲۲ بهمن، روز قدس و ۹ دی که پیام های مهمی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امت و جهان  اسلامی دارد؛ توسط این شورا در جلسات مختلف، مدیریت و برنامه ریزی می شود.

حجت الاسلام سیاوشی ادامه داد: هم افزایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ظرفیت سازی و بسترسازی منجر می شود.

وی افزود: این شورا با استفاده از امکانات وتوانمندی ها و به پشتوانه حضور مردم و نیز با مشارکت مسئولان، هیئت امنا وهیئت های مذهبی  مساجد، پاگاه های بسیج، شوراها، دهیاری ها وتشکیلات مختلف می تواند پیام مناسبت های مختلف ملی را هنرمندانه به سمع و نظر مردم برساند.

امام جمعه داران با ابراز خرسندی از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان فریدن افزود: مدیریت این شورا توانسته است با  تعامل سازنده و اخلاق محور و نیز با درایت و توانمندی از ظرفیت مسئولان و مردم بهره لازم را ببرد و تمام مراسم  های مذهبی، انقلابی و دینی را به صورت پر محتوا، روشن و گسترده و با حضور حداکثری مردم، در این شهرستان برگزار کند؛ به نحوی که با نگاهی به گذشته نتیجه تلاش و هماهنگی این شورا نمایان خواهد شد.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم احیای مناسبت ها و برنامه ریزی برای پاسداشت آن، اظهار امیدواری کرد با استمرار این تعامل شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های مختلف در مناسبت های پیش رو در شهرستان باشیم. /

کد خبر 313105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.