انجمن سینمای جوان در شهرستان نطنز راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: به‌ زودی دفتر انجمن سینمای جوان در نطنز افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، پرویز طاهری در آئین افتتاحیه سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز اظهار کرد: برگزاری تئاتر استانی کوثر در شهرستان نطنز نشان از علاقه مندی و همت والای هنرمندان شهر دارد، جا دارد از شهردار و انجمن هنرهای نمایشی نطنز تقدیر کرد که با کمترین هزینه جشنواره بسیار خوبی را طراحی و امسال سومین سال آن برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مواردی که به‌ زودی در شهرستان راه اندازی می‌شود، دفتر انجمن سینمای جوان است که با افتتاح این دفتر شاهد رشد و توسعه هنر فیلم هم در سطح شهرستان خواهیم بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته و با حمایت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیزات راه‌اندازی دو سینما در سطح شهرستان نطنز اعطا و در شهرهای نطنز و بادرود افتتاح و هم اکنون فیلم‌های روز کشور در آن اکران می‌شود.

وی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای تجهیز سالن به دستگاه پخش دیجیتال سینما خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که مسؤولان شهرستان‌ها سالنی را برای تأسیس سینما به ما معرفی کنند در اسرع وقت آن را به تجهیزات روز سینمایی مجهز می‌کنیم.

طاهری بیان کرد: بدون شک این جشنواره می‌تواند نقطه عطفی برای شهرستان نطنز باشد که با حضور گروه‌های مختلف تئاتر در شهرستان نطنز و تبادل تجربیات شاهد توسعه همه جانبه این هنر در شهرستان نطنز باشیم.

کد خبر 313078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.