فدراسیون در یک مورد نمره قبولی گرفت

با اینکه فدراسیون از مأموریت تدارک امیدها سربلند بیرون نیامد اما قاطعیتش در برخورد با باشگاه‌هایی که با تیم امید همکاری نکردند درخور تحسین بود.

به گزارش ایمنا، غیبت پُرتعداد بازیکنان در اولین مرحله از اردوی تیم ملی امید، فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا باشگاه‌ها را از طریق کمیته انضباطی تهدید کند و تبعات در اختیار قرار نگذاشتن بازیکنانشان را به آنها گوشزد نماید. این حربه تا حدودی کارساز شد و بیشتر باشگاه‌ها در ادامه نفراتشان را در اختیار تیم ملی گذاشتند اما در این میان استثناهایی هم وجود داشت از جمله استقلال که بی‌توجه به تهدید کمیته انضباطی ملی‌پوشانش را به تیم امید نداد.

پس از حذف امیدها از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و مصادف با شروع فصل جدید لیگ برتر وقت آن بود تا فدارسیون تهدید خود را عملی کند. این اتفاق افتاد و استقلال به خاطر عدم‌همکاری با تیم امید اجازه پیدا نکرد تا از سه بازیکن جوانش در اولین هفته لیگ استفاده کند. از قضا آبی‌های پایتخت در اولین مسابقه خود بازنده شدند تا بهانه برای مقصر جلوه دادن فدراسیون برای آنها جور شود.

به نظر می‌رسد با وجود همه انتقاداتی که به فدراسیون وارد است، از نحوه انتصاب کادر فنی تیم امید گرفته تا اردوهای آماده‌سازی اما این مجموعه از یک جهت نمره قبولی گرفت و آن به خاطر قاطعیتی است که در قبال باشگاه‌های متخلف به خرج داد و تهدید پیش‌گفته خود را درباره آنها عملی کرد.

کد خبر 313048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.