دانشگر: روی غفلت در یک صحنه گل خوردیم/ قسمت نشد به سپاهان بیایم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: سپاهان تیم خیلی قدرتمندی است ولی ما هم خیلی خوب مقابل این تیم بازی کردیم و سه، چهار موقعیت گل هم داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد دانشگر پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ هفدهم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی بود و تماشاگران خوبی به ورزشگاه آمده بودند.

وی ادامه داد: سپاهان امسال با مربی بادانشی کار می‌کند و تیم خیلی قدرتمندی است ولی ما هم در بازی اول خیلی خوب بازی کردیم.

دانشگر افزود: سایپا تغییرات زیادی داشته است ولی ما خیلی خوب بازی کردیم. به نظر من در یک صحنه غفلت کردیم و گل تساوی را خوردیم وگرنه گل نمی‌خوریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا بیان کرد: در کل بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و تیم رو به رشد کار کند.

وی در مورد شرایط تیم سایپا در ادامه فصل، اضافه کرد: سایپا تیم خیلی خوب، جوان و با انگیزه‌ای است و در این دیدار بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم. مقابل سپاهان هم خوب بازی کردیم و سه، چهار موقعیت گل خوب هم داشتیم.

دانشگر خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها با تفکرات خاصی به لیگ آمده‌اند و صد درصد ما هم به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که از باشگاه سپاهان پیشنهاد داشتی اما چه شد که به این تیم نیامدی، گفت: قسمت نشد به سپاهان بیایم. سپاهان باشگاه بزرگی است و به نظر من تیم فوتبال سپاهان شرایط خیلی خوبی دارد و این تیم را جزو مدعیان می‌دانم.

کد خبر 312966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.