عروجی: ترس از گیتی‌پسند باید در وجود بازیکنان چونبوری باقی بماند

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: ترسی که تیم چونبوری تایلند از ما دارد خیلی به نفع ما است و در فینال باید طوری بازی کنیم که این ترس در وجودشان بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم عروجی پس از صعود تیمش به فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل الریان قطر، در مورد این بازی اظهار کرد: تیم حریف خیلی خوب و فیزیکی بود و بازیکنان ما را آنالیز کرده بودند.

وی ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم ۲ گل از حریف جلو بیفتیم اما متأسفانه روی یک اتفاق یک گل بد خوردیم که باعث شد بچه‌ها حدود ۵ دقیقه تمرکزشان را از دست بدهند و گل دوم را دریافت کردیم.

عروجی اضافه کرد: بازیکنان ما خیلی زود به بازی برگشتند و خوشبختانه توانستیم بلافاصله گل سوم را وارد دروازه حریف کنیم و دوباره نبض بازی را دستمان بگیریم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: در نیمه دوم بازی خیلی خوبی داشتیم. انصافاً حریف تیم خوبی بود. سطح بازی‌ها خیلی بالا است و فشار در این سطح از مسابقات زیاد است. ما هم چند بازی پیاپی داشتیم و مقابل الریان بدنمان واقعاً خالی کرده بود اما خوشبختانه توانستیم گل چهارم را هم وارد دروازه کنیم و برنده میدان شویم.

عروجی نظرش را در مورد اینکه سرمربی تیم چونبوری تایلند قبل از رقابت‌ها گفته بود اصلاً دوست ندارد با گیتی‌پسند بازی کند و اینکه گیتی‌پسندی‌ها هم از سال ۹۲ خاطره بدی از این تیم دارند و به قول معروف منتظر تلافی کردن هستند، این‌طور بیان کرد: چونبوری می‌دانست که اگر در فینال به یک تیم قطری بخورد بازی خیلی آسان‌تری دارد. ایران در فوتسال بازیکنان بزرگ زیادی دارد و در اینکه ایران در سطح باشگاهی و ملی در سطح آسیا اول است هیچ شکی نیست.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: در مرحله مقدماتی رقابت‌ها در بازی مقابل ژاپن بازیکنان تایلند از گل‌هایی که وارد دروازه حریف می‌کردیم ابراز خوشحالی می‌کردند تا حداقل در مرحله فینال به ایران نخورند.

عروجی تأکید کرد: ترسی که تیم چونبوری تایلند از ما دارد خیلی به نفع ما است و در فینال باید طوری بازی کنیم که این ترس در وجودشان بماند.

وی گفت: با یک بازی منطقی می‌توانیم زحمات چند ماهه خود را به حقیقت تبدیل کنیم و با جام به خانه برگردیم و مردم ایران و اصفهان را خوشحال کنیم.

کد خبر 312942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.