سخنان رهبری، راهبرد مقابله با آمریکا را تعیین می‌کند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: ا توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بارها بیان شده است ، هدف و راهبردهای آمریکا علیه ایران مشخص است و خصومت و دشمنی مقامات آمریکا علیه ایران غیر قابل تغییر است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار کرد: تحریم‌های جدید آمریکا اوج دشمنی و خصومت رژیم فاسد آمریکا علیه ایران است.

امینی گفت ،این تحریم‌ها در واقع برجام را از نقض  و بی‌خاصیت کرده است، انتظاراتی که مردم از دولت در برابر بدعهدی و نقص مکرر برجام دارند اتخاذ مواضع قاطعانه‌تر و اقدامات عملی و انقلابی  و انسجام و وحدت حول محور ولایت فقیه به صورت عملی است

وی افزود : با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بارها بیان شده است ، هدف و راهبردهای آمریکا علیه ایران مشخص است و خصومت و دشمنی مقامات آمریکا علیه ایران غیر قابل تغییر است.

امینی  تصریح کرد: وظیفه دولت و دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه هیات نظارت این است در برابر تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه آمریکا که نقض آشکار برجام است مواضع قاطعانه‌تری عمل کند و به اقدامات عملی برای تقابل دست بزند.

وی به توطئه کشورهای مرتجع منطقه اشاره کرد و  گفت: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و حاکمان فاسد آل سعود همواره علیه ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف توطئه‌چینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: رژیم آل سعود پرونده سیاهی در خیانت و خباثت علیه ملت مظلوم فلسطین دارد البته این بار نیز ملت استوار و مقاوم فلسطین به صحنه آمدند و با انجام عملیات ضد صهیونیستی آنها را وادار به عقب‌نشینی کردند تجربه نشان داده هر وقت صهیونیست‌ها دست به تجاوز زده با ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم و شجاع فلسطین مواجه شده و مجبور عقب نشینی شد.

کد خبر 312895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.