قلعه‌نویی دانیال را رقیب حمام کرد

سرمربی ذوب‌آهن ترجیح داد تا در اولین مسابقه به جای علی حمام از دانیال اسماعیلی‌فر در پُست دفاع راست استفاده کند هرچند که این وضعیت به خاطر مصدومیت قاسم حدادی‌فر تداوم نیافت.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن به غیر از علی حمام و یک بازیکن جوان به نام حسین سنگرگیر بازیکن دیگری در پُست دفاع راست ندارد. از این رو، حمام تا همین اواخر به اندازه‌ای در ذوب‌آهن جایگزین‌ناپذیر بود که وقتی در مقطع پایانی فصل گذشته مصدوم شد مجتبی حسینی برای پُر کردن جای خالی او مهدی رجب‌زاده را به دفاع راست آورد.

با توجه به آنکه ذوب‌آهن در نقل و انتقالات هم بازیکنی در این پُست جذب نکرد به نظر می‌رسید که بی‌رقیبی حمام در فصل جدید نیز تداوم داشته باشد اما امیر قلعه‌نویی در اولین مسابقه لیگ همگان را غافلگیر کرد. سرمربی ذوب‌آهن ترجیح داد تا از دانیال اسماعیلی‌فر که ذاتاً هافبک است در پُست دفاع راست استفاده کند و برخلاف انتظار مدافع لبنانی را روی نیمکت بنشاند.

این وضعیت البته دیری نپایید زیرا مصدومیت قاسم حدادی‌فر در دقایق ابتدایی مسابقه باعث شد تا اسماعیلی‌فر برای پُر کردن جای او به پُست تخصصی‌اش بازگردد و حمام جایش در سمت راست خط دفاعی ذوب‌آهن را پس بگیرد.

البته این بازگشت برق‌آسا به ترکیب برای مدافع لبنانی ذوب‌آهن خیلی هم خوش‌یمن نبود زیرا او به محض ورود به زمین به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اولین گل لیگ هفدهم به نام او ثبت شود.

کد خبر 312891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.