افزایش۵۰درصدی تصادفات موتورسواران در دهاقان

دهاقان- رییس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان دهاقان از افزایش۵۰درصدی تصادف موتورسواران در دهاقان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سروان روح الله افتخاری پور اظهار داشت: در پنج ماه گذشته میزان تصادفات منجر به جراحت در شهرستان ۱۲درصد افزایش داشته که بیشترین موارد تصادفات مربوط به موتورسواران است.

وی باتوجه به اینکه ۷۰درصد از تصادفات درون شهری و برون شهری منجر به جرح و مرگ را موتورسیکلت سوران دهاقان تشکیل داده اند، اذعان داشت: این وسیله نقیله در کشور نیز میزان تصادفات بالایی را به خود اختصاص داده است.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان دهاقان باتوجه به ضرورت آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان، خاطر نشان کرد:این آموزش ها در آموزشگاه ها، ومراکز دیگر به دانش آموزان واقشار مختلف دهاقان نیز ارائه شده که امسال باافزایش۲۱درصدی روبروهستیم.

سروان افتخاری پور بااشاره به ایمن سازی معابر شهرستان، گفت:۴مکان حادثه خیز شناسایی وعلائم راهنمایی ورانندگی با همکاری شهرداری دهاقان نصب شده است.

وی افزود:باتوجه به حادثه خیز بودن سه راهه بقیع دهاقان، این راه نیز در حال تعریض می باشد و ادامه راه و خیابان شهید رحمانی نیز نیاز به جداسازی دارد. /

کد خبر 312454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    0 0
    مایه تاسف است که پلیس محترم راهور دهاقان فقط کمربند بستن را در داخل شهر آن هم با سرعت زیر ۶۰ کیلومتر کنترل می کند و کار به کار تخلفات موتور سواران و مشکلات ترافیکی در خیابانهای شهید بشارت و شهید حجازی و.... ندارد خسته نباشند؟!!