اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در برخوار همزمان با دهه کرامت

برخوار - امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان برخوار گفت: ‌همزمان با دهه کرامت بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در شهرستان برخوار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سیدحسین محمود آبادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برخوار اظهار داشت: در دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) و سه گروه از خادمان حضرت امام رضا(ع) در شهرستان برخوار برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد و ‌بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی همایش دختران آفتاب، تجلیل از خادمان بقاع متبرکه، جشن های رضوی، مسابقه کتاب خوانی سبک زندگی بر مدارحیات رضوی، همایش سیب بهشتی، برگزاری نمایشگاه، ‌ غبار روبی امامزادگان و همایش سفیران کریمه را از مهمترین برنامه های دهه کرامت نام برد.

امام جمعه شهرستان برخوار به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: در بسیاری از روایات بر اهمیت و جایگاه نماز جمعه و حضور در نماز جمعه تاکید شده است و وظیفه همگانی است با شرکت در این نماز عبادی سیاسی این سنگر بزرگ انقلاب را حفظ کنند.

وی افزود: شهر دولت آباد با ۴۰ هزار نفر جمعیت و برگزاری نماز جمعه از ابتدای انقلاب تاکنون،  هنوز مصلی نماز جمعه ندارد و با پیگیری های بسیار ائمه جمعه سابق و اختصاص ۳ هزار متر زمین، اقدامی برای ساخت و آزاد سازی آن نشده است. /

کد خبر 312429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.