مختاری: تلاش می‌کنم رکوردهایم را روز به روز بهتر کنم

ورزشکار اصفهانی و قهرمان رقابت‌های پرتاب وزنه مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین امیدوار است بتواند رکوردهای خود را روز به روز بهتر کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علیرضا مختاری در مورد رقابتش در مسابقات جهانی دو و میدانی معلولین لندن ۲۰۱۷ گفت: رقیب آمریکایی من که در مسابقات لندن به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، در ریو هم حضور داشت و با رکورد ۸ متر و ۴۱ سانتی‌متر قهرمان شد. رکورد من در ریو ۷ متر و ۸۷  سانتی‌متر بود و این رکورد در شرایطی به ثبت رسید که در بدو ورود به ریو با خبر درگذشت مادرم مواجه شدم و روحیه‌ام بسیار بد بود.
مختاری افزود: با وجود آمادگی خوبی برای بازی‌های پارالمپیک ریو داشتم، به خاطر شرایطی روحی نامساعد نتوانستم به مدال دست پیدا کنم. اما بعد از ریو تلاش کردم بر شرایط مسلط شوم و رکوردهایم را بهتر کنم. این روند تمرینات ادامه داشت و در مسابقات قهرمانی کشور که در اردیبهشت ماه برگزار شد و انتخابی تیم ملی نیز بود، موفق شدم رکورد ۸ متر و ۴۲ سانتی‌متر را به ثبت برسانم و در حال حاضر نفر اول رنکینگ جهانی هستم.
ملی‌پوش تیم دو و میدانی خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از مسابقات قهرمانی کشور که اردیبهشت ماه برگزار شد، پدرم هم از دنیا رفت و از دست دادن دو عزیز در کمتر از یک سال برایم بسیار دشوار بود. با این حال دست از تلاش برنداشتم و در ایام باقی مانده تا مسابقات لندن تمریناتم را با جدیت دنبال کردم.
قهرمان طلایی مسابقات جهانی لندن گفت: حریف آمریکایی من ریو در این مسابقات هم حضور داشت که بسیار هم مغرور بود! و حتی جواب سلام من را هم نمی‌داد. با این حال خوشحالم که به لطف خدا و با دعای خیر خانواده، همشهریان و به ویژه دعای پدر و مادر مرحومم توانستم جواب زحماتم را بگیرم و در جایگاه نخست جهان بایستم.
مختاری افزود: مادر مرحومم خیلی به مسابقات من توجه نشان می‌داد و برای موفقیتم دعا می‌کرد و حالا که نیست تا در این شادی شریک باشد، مدالم را به روح او و پدر مرحومم تقدیم می‌کنم که امروز جایشان خالی است.
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی در پایان گفت: خوشحالم که دو سکوی این ماده به دو نماینده از ایران رسید و من و اسدلله عظیمی موفق شدیم پرچم عزیز کشورمان را به اهتزاز درآوریم. پس از مسابقات جهانی دور جدیدی از تمریناتم را آغاز می‌کنم و  در تلاشم تا رکوردهایم را روبه روز بهتر کنم.

کد خبر 312227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.