شهید گمنام آورده اند/بوی عطر یاس در ایمنا پیچید+تصاویر

اهالی خبرگزاری ایمنا امروز میزبان شهید گمنامی بودند که همراه کاروان شهدای هشت سال دفاع مقدس اوایل هفته گذشته وارد اصفهان شدند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، روز پنجشنبه شهر شهیدان میزبان پیکرهای پاک 21 شهید دوران دفاع مقدس و 2 شهید مدافع حرم بود که با تشییع پرشکوه مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه همراه شد.

خبرگزاری ایمنا با پوشش خبری لحظه به لحظه تشییع شهدای گمنام عملکرد مثبتی را در انعکاس خبری این واقعه باشکوه به نمایش گذاشت و مورد تقدیر شما مخاطبان و همراهان همیشگی قرار گرفت.

به همین علت و به پاس قدردانی از این عملکرد مناسب خبرگزاری ایمنا امروز میزبان یکی از شهدای گمنام این کاروان بود.

در این دورهمی زیبا که با حضور یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس همراه بود حال هوای خواصی در مجموعه خبری ایمنا به پا شد و همکاران رسانه ای چه از ایمنا و چه از دیگر رسانه ها چند دقیقه ای همراه این شهید گلگون کفن سپری کردند.

جای تمام افرادی که نبودند خالی، هر کس در گوشه ای آرام آرام برای خود زمزمه میکرد و اشک می ریخت و مشغول به نجوا با شهیدی بود که به گفته مسئولان کاروان شهدا خود تصمیم گرفته بود به ایمنا بیاید.

آری خود شهید گمنام راه خود را به طرف ایمنا کج کرده بود و آمده بود تا از زحمات تمام همکاران در این مدت قدردانی کند و بگوید آهای اهالی رسانه ما حواسمان به شما هست آیا شما حواستان به خودتان هست؟

هرچند شهید گمنام بود و نام نشانش مشخص نبود اما بر روی تابوتش منقش به پرچم ایران بود این یعنی هم وطن، این یعنی جوانی ایرانی که 30 سال پیش با هدف دفاع از خاک و ناموسش پا به میدان نبرد گذاشت و جلوی حرامیان ایستاد.

آری آن جوان در 30 سال پیش وظیفه خود را انجام داد اما کارش تمام نشده بود برای همین ماند تا امروز در هنگامی که احساس نیاز می شود دوباره از زیر خروارها خاک بیرون بیاید و با خود برایمان پیامی بیاورد، درست است یک پیام و آن پیام این است، ای هم وطن همه با هم برای تعالی ایرا ن تلاش کنیم.

  

کد خبر 312023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.