اعزام کاروان فرهنگی «راهیان انقلاب» به تهران

طرح فرهنگی «راهیان انقلاب» با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان اصفهانی با وقایع پیش از انقلاب و اوایل انقلاب ازسوی خانه انقلاب اصفهان برگزار می شود.

سید مسعود ذکاوتمند، مدیر روابط عمومی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان در گفت و گو با ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: خانه انقلاب اسلامی و ولایت برای چهارمین سال کاروان فرهنگی «راهیان انقلاب»را جهت آشنایی بیشتر فعالان فرهنگی به ویژه قشر نوجوان و جوان با وقایع پیش از انقلاب و اوایل انقلاب راه اندازی کرده است.

وی افزود: در سال گذشته 7 هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام این کاروان برای سال جاری گفت: از تمام مراکز فرهنگی، گروه های دانش‌آموزی و دانشجویی و حوزوی ها جهت شرکت در این اردوی سی ساعته دعوت به عمل آورده‌ایم.

مدیر روابط عمومی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان اضافه کرد: این طرح شامل بازدید از حسینیه جماران، موزه عبرت ایران، کاخ موزه سعدآباد، باغ موزه دفاع مقدس همراه با زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است.

ذکاوتمند تصریح کرد: فعالیت این کاروان طی روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته تا پایان شهریورماه ادامه دارد و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان نخستین دوره تربیت مبلغ و راوی انقلاب اسلامی نیز همراه با این طرح منتشر می شود.

وی افزود: اولین دوره جامع تربیت مربی و مبلغ انقلاب اسلامی ویژه برادران طی دو سال برگزار می شود که از خروجی این دوره در کاروان فرهنگی راهیان انقلاب استفاده خواهد شد./

کد خبر 312018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.