ورزشگاه میزبان ذوب‌آهن همچنان نامعلوم

ذوب‌آهن احتمالاً به دلیل مجهز نبودن ورزشگاه تازه‌تأسیس امام رضا (ع) به برق اضطراری بازی در این استادیوم مدرن را در دیدار با سیاه‌جامگان تجربه نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پنج روز مانده به دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن از هفته اول لیگ برتر هنوز محل برگزاری این مسابقه به صورت رسمی اعلام نشده است و معلوم نیست این بازی مثل سال قبل در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد یا در ورزشگاه تازه‌تأسیس امام رضا (ع).

با این وجود، شواهد و قرائن حاکی از آن است که احتمالاً این مسابقه طبق روال سال‌های قبل در استادیوم قدیمی‌تر ثامن برگزار می‌شود زیرا ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) هنوز به برق اضطراری مجهز نشده است.

طبق اعلام رسمی، این مسابقه از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه آغاز می‌شود و مثل سایر دیدارهای هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به دلیل تقارن با فصل گرما شب‌هنگام و زیر نور برگزار خواهد شد. این یعنی که در صورت قطع برق شهری، ورزشگاه هم در تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و امکان انجام مسابقه غیرممکن خواهد شد.

هرچند وقوع این حالت خیلی هم محتمل نیست و حتی اگر هم روی دهد در فوتبال ایران تازگی ندارد اما برای جلوگیری از این اتفاق احتمالی ناخوشایند به احتمال فراوان اولین دیدار خانگی سیاه‌جامگان در لیگ هفدهم در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

کد خبر 311967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.