سپاهان اولین و آخرین محک لیگ برتری ذوب‌آهن

شهرآورد دوستانه اصفهان هفتمین بازی تدارکاتی سپاهان و اولین مصاف لیگ برتری ذوب‌آهن در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل به حساب می‌آید.

به گزارش ایمنا، تیم‌های لیگ برتری فوتبال اصفهان از ساعت ۲۱ امشب در قالب شهرآورد دوستانه نصف جهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار که پنج روز مانده به آغاز رسمی لیگ هفدهم برگزار می‌شود حکم آخرین مسابقه تدارکاتی هر ۲ تیم را خواهد داشت. در دروان آماده‌سازی پیش‌فصل، سپاهان ۶ دیدار دوستانه برابر تیم‌های امید و جوانان باشگاه، ۲ تیم دسته اولی نساجی قائمشهر و بادران و ۲ حریف لیگ برتری پیکان و تراکتورسازی برگزار کرده است.

ذوب‌آهن در این مدت علاوه بر امیدهای باشگاه با تیم دسته دومی گل ابریشم دیدار کرده و در اردوی استانبول ۲ بازی دوستانه برابر مانیسا اسپور ترکیه و تیم ملی ازبکستان پشت سر گذاشته است.

نکته جالب درباره دیدارهای تدارکاتی ذوب‌آهن این است که تیم اصفهانی در هر چهار مسابقه به برتری رسیده است. همچنین سبزپوشان اصفهانی در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل هنوز با هیچ تیم لیگ برتری یا حتی لیگ یکی مسابقه نداده‌اند و طلایی‌پوشان اصفهان اولین حریف لیگ برتری آنها ظرف این مدت محسوب می‌شوند.

کد خبر 311961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.