برگزاری کارگاه فیلمنامه نویسی با حضور محمد گذرآبادی

دفتر تخصصی سینما، کارگاه فیلمنامه نویسی را با حضور محمد گذرآبادی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می کند.

به گزارش ایمنا، دفتر تخصصی سینما، وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نظر دارد از ۵ مرداد ماه، کارگاه آموزش فیلمنامه نویسی را در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار کند. سطح مقدماتی این کارگاه به «از ایده تا طرح» و طراحی ساختار و سطح پیشرفتۀ آن به «از طرح تا فیلمنامه» و طراحی روایت می پردازد.

محمد گذرآبادی، مدرس این کارگاه آموزشی، دارای مدرک کارشناسی رشته کارگردانی فیلم و کارشناسی ارشد رشته سینما از دانشگاه هنر است. وی ترجمۀ بیش از ۴۰ عنوان کتاب در زمینه های سینما، تلویزیون، ادبیات، ارتباطات، روانشناسی و تالیف نخستین فرهنگ تخصصی واژگان و اصطلاحات فیلمنامه نویسی، تدریس فیلمنامه نویسی، برگزاری همایشهای تخصصی در زمینه آموزش فنون فیلمنامه نویسی را در کارنامۀ خود دارد و تاکنون دو بار جایزه قلم زرین را به عنوان بهترین مترجم سال سینما از جشن کتاب خانه سینما در سالهای ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ و عنوان برگزیده کتاب فصل خانه کتاب در سال ۱۳۸۹ و عنوان مترجم برگزیده سینما از سوی کانون فیلمنامه نویسان خانه سینما را در سال ۱۳۹۳ از آن خود کرده است.  
گذرآبادی عضو شورای تخصصی فیلمنامه در بنیاد سینمایی فارابی و عضو هیات داوران بین المللی جشنواره مذهب امروز reiigion today ایتالیا در سال ۲۰۱۴ نیز بوده است.

علاقمندان برای شرکت در کارگاه این مدرس برجسته تا ۲ مرداد ماه مهلت دارند با مراجعه به واحد آموزش کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان در این کارگاه ثبت نام کنند. /

کد خبر 311707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.