رشد قهرمان‌پروری در هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: از سال ۹۴ تاکنون شاهد تحول خوبی در هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در بخش استعدادیابی و قهرمان‌پروری بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر شهریاری عصر سه‌شنبه و در نشست خبری نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای مراکز فرهنگی استان اصفهان (جام ولایت) اظهار کرد: از سال ۹۴ و با حضور حمیدرضا غزنوی شاهد تحول خوبی در هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در بخش استعدادیابی و قهرمان‌پروری بودیم که معرفی نزدیک به ۶۰ قهرمان در سطح کشور، آسیا و جهان در سال‌های ۹۴ و ۹۵ بیانگر این موضوع است.

وی افزود: ۳۵ رشته در قالب ۱۸ کمیته در هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان فعالیت می‌کنند و کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک با تعامل خوبی که با سازمان‌های مختلف داشته، جزء کمیته‌های فعال این هیأت است.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هیأت انجمن‌های ورزشی استان در سال ۹۲ تأسیس شد و افتخارات کسب شده توسط این کمیته در این مدت کوتاه قابل تقدیر است.

شهریاری گفت: با توجه به پتانسیل بالای رشته‌های ورزشی زیرمجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، آماده همکاری با سازمان‌های مختلف شهر اصفهان هستیم تا برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را به صورت مشارکتی اجرا کنیم.

کد خبر 311672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.