ترویج ورزش‌های همگانی تاثیر بسزایی در نشاط عمومی مردم دارد

شهردار چادگان گفت: ترویج ورزش‌های همگانی و به ویژه پیاده ‌روی‌های اجتماعی توجه بیشتری شود تا به این وسیله میزان نشاط و شادابی مردم این شهرستان افزایش یابد.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفته عفاف و حجاب٬ بسیج ورزشکاران فرهنگ پهلوانی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان چادگان برگزار شد.

نخستین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سال جاری از میدان شهدای شهر چادگان آغاز و افراد شرکت کننده مسیر سه کیلومتری میدان شهدا٬ خیابان امام٬ جاده ساحلی و زیبای آبشار٬ بلوار اصلی را طی و نهایتأ در محل میدان الله این شهر تجمع کردند.

در حاشیه این همایش دکتر امیر حاجیلو شهردار چادگان با اشاره به اینکه اشاعه، توسعه و ترویج ورزش در خانه و بین اعضای یک خانواده و همچنین فعالیت فیزیکی و سلامت روان افراد تاثیر بسزایی دارد٬ افزود: امیدواریم این همایش ها و برنامه از این قبیل ادامه داشته باشد و بر ترویج ورزش‌های همگانی و به ویژه پیاده ‌روی‌های اجتماعی توجه بیشتری شود تا به این وسیله میزان نشاط و شادابی مردم این شهرستان افزایش یابد.

در این همایش برنامه های شاد توسط هنرمند کشوری مهدی هاشم پور و همچنین برنامه های زیبا و دیدنی اجرای حرکات نمایشی پارکور توسط هیات ورزش های رزمی و هیات ژیمناستیک شهرستان انجام گرفت که موجب شادی بسیار بالای حضار قرار گرفت.

در پایان این برنامه دیدنی به قید قرعه بیش از ۷۰ نوع هدیه از قبیل دوچرخه٬ کارت هدیه٬ اقلام ورزشی٬ چادر مشکی ایرانی و یک جایزه ویژه ۱۰ میلیون ریالی کمک هزینه سفر به کربلای معلی  به شرکت کنندگان اهدا گردید. /

کد خبر 311334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.