برجام هولوکاستی شده که کسی حق حرف زدن در مورد آن را ندارد

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه برجام هولوکاستی شده که کسی حق حرف زدن در مورد آن را ندارد، گفت: برجام کهنه پیراهنی بود که وصله‌هایی از طرف شورای عالی امنیت ملی مجلس و مقام معظم رهبری بر آن زده شد تا بخشی از سوراخ‌های آن پوشیده شود.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (25 تیر 96) گفت: این روزها بعد از گذشت 2 سال از نهایی شدن برجام هنوز به سؤالات مردم در این خصوص پاسخ داده نشده و پشت پرده‌های آن حتی برای نمایندگان نیز معلوم نشده است که برد جمهوری اسلامی در قبول این سند چه بوده و کدام یک از وعده‌ها محقق شده است.

وی افزود: برجام کهنه پیراهنی بود که با 20 و چند وصله‌ای که از طرف شورای عالی امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و مقام معظم رهبری بر آن زده شد تا بخشی از سوراخ‌های آن پوشیده شود اما بی‌وفایی و نقض صریح آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نه تنها از طرف مسئولین،‌رئیس‌جمهور و وزارت امور خارجه به آن پاسخ داده نشده و مقابل به مثل نشد بلکه در داخل کشور فضایی را ایجاد کردند که کسی راجع به آن، نباید صحبت کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه برجام هولوکاستی شده که کسی حق حرف زدن در مورد آن را نباید داشته باشد. امروز که بازارا الگوگیری از اروپا و آمریکا به شدت رونق پیدا کرده مثل سند 2030 و امثال آن مردم ما نگرانند که در ایران هم اگر کسی بخواهد راجع به مباحث برجام وارد شود همان معامله‌ای که در اروپا و آمریکا به وارد شوندگان به موضوع هولوکاست صورت می‌گیرد در اینجا نیز صورت گیرد.

پژمان‌فر خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد: مشکلات سهامداران شرکت پدیده مسئله‌ای نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت. شما به برند و اعتبار این مجموعه صدمه زدید و مردم و سرمایه‌گذاران امروز ترسانیده شدند که در این مجموعه سرمایه‌گذاری کنند. باز می‌گویید به ما ربطی ندارد؟

وی افزود: امروز اگر در کوچه و پس کوچه‌ای یک بقالی شروع به کار کند چندین دستگاه از ادامه کار آن جلوگیری می‌کنند. آقای سیف شما با چه مبنایی می‌گویید که مؤسسات مالی و اعتباری مثل کاسپین غیرقانونی کار کرده‌اند. آیا قانون این است که دستگاه شما فقط مجوز بدهد؟ آیا قانون شما هستید؟ امروز در صورت عدم پاسخگویی به خواسته‌های مردم بدانید که شما هستید که این کار را با تصمیم بی‌حساب خود امنیتی کرده‌اید.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

کد خبر 311328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.