خوراسگان پس از الحاق به شهر اصفهان متحول شد

امام جمعه خوراسگان گفت: با الحاق خوراسگان ، این منطقه توسعه پیدا کرد و شکل ظاهری خوراسگان نسبت به گذشته تغییر یافت.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی در حاشیه ملاقات مردمی شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه در این دیدار، متعمدان محلات منطقه ۱۵ مشکلات و خواستههای خود را با شهردار در میان گذاشتند.

وی اضافه کرد: ارتباط مسئولان با شهروندان باعث شادابی روح شهروندان و پویایی شهر می شود .

امام جمعه خوراسگان با بیان اینکه در مدت مدیریت شهرداراصفهان و مدیر منطقه ۱۵ تغییر و تحولات خوشایندی در منطقه به وجود آمد، ‌افزود:‌ امیدواریم توسعه و پویایی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه سوابق خوراسگان از نظر سیاسی بارز است، عنوان کرد: بسیاری از اهالی خوراسگان برای دفاع از کشورشان دعوت امام خمینی (ره) ‌را لبیک گفتند و جان برکف برای دفاع از میهن و ناموسشان پیشقدم شدند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ الی ۵۰۰ شهید در این منطقه وجود دارد، تاکید کرد: خوراسگان ۷۰ روز پایتخت کشور بوده و علما، ‌اجداد، سادات و بزرگان بسیاری در این منطقه زندگی می کردند از همین رو حق خوراسگان بود که به شهراصفهان الحاق شود.

وی بیان کرد: با الحاق خوراسگان ، این منطقه توسعه پیدا کرد و شکل ظاهری خوراسگان نسبت به گذشته تغییر یافت ، امیدواریم شورای جدید نیز در توسعه منطقه ۱۵ اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه خوراسگان با بیان اینکه  قبل و بعد از انقلاب شهرداران بسیاری شهر اصفهان را مدیریت کردند، ادامه داد: ارتباط مردمی در مدیریت کردن  بسیار حائز اهمیت است چرا که شهروندان می توانند مشکلات خود را بامسئولان درمیان بگذارند خوشبختانه دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان ارتباط مردمی بسیار قوی دارد و  در بسیاری ار هئیت ها و نماز جمعه ها برای ارتباط با شهروندان حضور می یابد.

کد خبر 311230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.