اجرای گام به گام طرح ملی پیمان در استان اصفهان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای مرحله به مرحله طرح ملی پیمان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حیدرعلی خانبازی با بیان این خبر اظهار کرد: پس از میزبانی منطقه ۶ طرح ملی پیمان در مرحله اول اجرای این طرح، از خردادماه با برگزاری آزمون آنلاین در شعب استان، وارد مرحله دوم اجرای طرح ملی پیمان، پیشگیری موثر از اعتیاد در جهت نشاط اجتماعی شد.

وی تصریح کرد: پس از تخصیص سهمیه به هر شهرستان و توزیع لوح فشرده آموزشی در بین سرگروهها توسط رابط استانی، واحد  امور جوانان هر شهرستان با برگزاری کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان جوانان، سرگروه ها، رابطین و اعضای طرح به معرفی طرح پرداختند.

خانبازی با اشاره به ابتکارات این استان در اجرای طرح تشریح کرد: رابط استانی طرح با راه اندازی کانال تلگرامی، به طور مستقیم، مستمر و ۲۴ ساعته با سرگروهها در ارتباط بوده و روند حل مشکلات اعضا را تسریع بخشیده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات این استان در راستای اجرای بهتر این طرح در شعب استان، تهیه جزوه آموزشی از محتوای لوح فشرده سازمان بوده که در دسترس همگان قرار گرفته تا به نحو مطلوبی در آزمون شرکت کنند و نمره قبولی کسب نمایند.

خانبازی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مطلوب تمامی شعب استان اظهار کرد: تا کنون شعب مبارکه، دهاقان، بادرود و فریدونشهر بیش از سهمیه اختصاصی خود آزمون برگزار کرده و روند ثبت نام و اجرای این مرحله تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 311118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.