پاسخگویی مهم ترین شاخصه دولت دوازدهم باشد

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: پاسخگویی مهم ترین شاخصه دولت دوازدهم باشد چرا که این روحیه مورد انتظار مردم است .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چادگان، تقوا را در همه ابعاد آن یعنی تقوای خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی مهم بر شمرد و اظهار داشت: حفظ تقوا و پایبند بودن به رعایت آن مسئله ای است که در خانواده باید به فرزندان آموزش داده شود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو عنوان داشت: شورای نگهبان که به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد که تضمین کننده سلامت قوانین و انتخابات است.

امام جمعه چادگان  با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) رسیدگی به مردم، تکریم بزرگان و برنامه تشکیلاتی و سیاسی را  از درس های ارزشمندی دانست که از زندگی این امام معصوم می‌توان فرا گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی  در ادامه گفت: دشمنان با برنامه ریزی و توطئه فراوان دنبال بهانه می گردند و قضیه  برجام نیز یکی از این بهانه هاست.

وی افزود: دشمنان درباره توان دفاعی کشور ما بهانه تراشی می کنند و آنچه مهم است این که بیداری مردم پاسخ کوبنده برای خاموشی این فتنه هاست.

امام جمعه چادگان با اشاره به نزدیک شدن به تنفیذ ریاست جمهوری گفت: پاسخگویی مهم ترین شاخصه دولت دوازدهم باشد چرا که این روحیه مورد انتظار مردم است .

وی تاکید کرد:  کشور معضلات فراوانی دارد که باید با این روحیه حل شود و چنانچه مسئولی توان پاسخ گویی ندارد نباید مسئولیت قبول کند.

سلیمانی با بیان این که مسئولان باید معتقد به آرمان‌های امام راحل(ره)  و استکبار ستیز باشند، افزود:  امیدواریم دولت دوازدهم در این راستا بیشتر از گذشته فعال باشد و در اهداف و چشم اندازها منافع ملی لحاظ شود.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سالروز پذیرش قطع نامه 598 ، گفت: بنیه دفاعی کشور همواره باید به روز باشد.

امام جمعه چادگان با تقدیر از زحمات مسئولان حوزه بهزیستی خاطر نشان کرد: رسیدگی و توجه به فقرا و محرومان جامعه از اهداف شرع و دین  است.

کد خبر 311006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.