برگزاری اردوهای طرح هجرت سبب شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان است

سمیرم- مسئول بسیج سازندگی شهرستان سمیرم گفت: اجرای این طرح های سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارت های حرفه ای و همچنین کشف استعدادهای نهفته با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در سطح شهرستان سمیرم آغاز شد.

مسعود قربانی مسئول بسیج سازندگی شهرستان سمیرم در گفتگویی اظهار کرد: اردوهای ۱۰ روزه طرح هجرت دانش آموزی با حضور یکصد دانش آموز پسر و یکصد دانش آموز دختر در راستای مرمت و بهسازی مدارس مناطق محروم شهرستان سمیرم آغاز شده است.

وی هدف برگزاری اردوهای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح های سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارت های حرفه ای و همچنین کشف استعدادهای نهفته با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سمیرم از همکاری آموزش و پرورش در اردوهای طرح هجرت و مرمت و بهسازی مدارس خبر داد و  خاطرنشان کرد: امسال اردوهای طرح هجرت با همکاری شهرداری ها در مناطق گردشگری همچون آبشار برگزار خواهد شد./

کد خبر 310963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.