مراجعه سالانه ۱۸ هزار مددجو به مرکز جامع توانبخشی هلال احمر اصفهان

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سالیانه ۱۸ هزار مددجو به مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر در اصفهان مراجعه می‌کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محمد علیزاده اظهار کرد: مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرکز جامع توان بخشی از ۴۰ سال پیش به معلولان، بیماران و مددجویان در زمینه‌های ارتوز و پروتز (اندام‌های مصنوعی و کمکی)، فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و شنوایی سنجی خدمت می‌کند.

وی ادامه داد: درمانگاه تخصصی ویژه بیماران جسمی و حرکتی شامل متخصصان طب فیزیکی و توان بخشی، ارتوپدی، مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی و بخش‌های مشاوره روان شناسی و مشاوره تغذیه است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به بخش واکسیناسیون بین المللی مستقر در استان، خاطر نشان کرد: این بخش در مرکز توان بخشی استان بعداز انستیتو پاستور تهران بزرگ‌ترین مرکز ارایه دهنده کارت‌های بین المللی و تجمیع تمام واکسن‌ها است.

علیزاده با اشاره به اینکه سالیانه به صورت متوسط ۱۸ هزار مددجو به این مرکز مراجعه می‌کنند، گفت: تعرفه‌ها در این مرکز بسیار مناسب و از بخش خصوصی کمتر است و هدف اصلی این مرکز کمک رسانی به قشر محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با توجه به اینکه قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز جامع توان بخشی را در قسمت مرکز و جنوب کشور دارد پذیرای مددجویان استانهای دیگر نیز است، ابراز کرد: امسال از مرکز توان بخشی تخصصی‌ ام اس بهره برداری شده است که با همکاری انجمن ام اس اصفهان راه اندازی می‌شود در این راستا خدمات تخصصی و کم نظیری به بیماران ام اس ارائه می‌شود.

کد خبر 310408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.