لزوم ارتقاء دفتر نمایندگی میراث فرهنگی فریدن به اداره

فریدن - فرماندار فریدن گفت: با توجه به اشتراک ۴ شهرستان غرب استان در حوزه میراث فرهنگی؛ حتی الامکان استقرار یک دستگاه مرکزی در این بخش در فریدن ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، کمال رضایت در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریدن،   با تاکید بر ظرفیت ها و مزیت های ناب منطقه در حوزه گردشگری اظهار داشت: فریدن با سابقه غنی تاریخی به عنوان شاهراه حیاتی استان در اتصال به غرب کشور است.

وی عنوان داشت: یکی از معضلات شهرستان فریدن اشتراک آن با شهرستان های همجوار در بحث ادارات دولتی است.

فرماندار فریدن با اشاره به اهمیت میراث فرهنگی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی، خواستار ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی فریدن به اداره شد و افزود: به نظر می رسد حتی الامکان استقرار یک دستگاه مرکزی در این حوزه در فریدن ضروری است.

وی بر لزوم راه اندازی دفتر خدمات سفر در شهرستان نیز تاکید کرد و خواستار مساعدت مدیران استانی در این رابطه شد.

رضایت با بیان این که بسترها برای رونق گردشگری در فریدن فراهم است، افزود: وجود مناطق نمونه گردشگری و جاذبه های بکر خدادادی در این شهرستان زمینه بسیار مساعدی را برای جذب گردشگران پدید آورده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر لزوم استفاده از توان و استعداد هنرمندان و علاقه مندان به این عرصه تاکید کرد و گفت: لازم است در بحث اعتبارات و تسهیلات مساعدت بیشتری  در این حوزه صورت گیرد.

کد خبر 310401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.