پایان داستان برای سپاهان و ادامه ماجرا برای استقلال

با توجه به تکمیل لیست استقلال و جذب ۲ بازیکن جدید در پُست سرور چپاروف، هیچ‌کس تصورش را نمی‌کرد که هافبک فصل پیش سپاهان با باشگاه تهرانی برای پیوستن به این تیم توافق کند.

به گزارش ایمنا، ماجرای چپاروف در نقل و انتقالات چنان پیچیده شده بود که کمتر کسی می‌توانست پایان آن را حدس بزند. اگرچه آینده ملی‌پوش ازبک در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما یک احتمال را می‌شد با درجه اطمینان بیشتری پیش‌بینی کرد و آن اینکه او آبی‌پوش نخواهد شد.

بی‌میلی چپاروف از یک طرف به این احتمال دامن زده بود و پُر شدن لیست استقلال از سوی دیگر آن را به قطعیت نزدیک کرده بود. استقلال نه تنها سه بازیکن دیگر (شامل ۲ خرید جدید) در پُست چپاروف دارد که لیست بازیکنان بزرگسالش هم پُر است. این یعنی که اضافه شدن ستاره ازبک به جمع آبی‌پوشان تنها به شرط خروج نام یک نفر دیگر از فهرست این تیم ممکن است.

هافبک فصل پیش سپاهان کاملاً برخلاف انتظار برای حضور در استقلال با باشگاه پُرطرفدار پایتخت توافق کرد و هم‌اکنون تنها برای انجام امور شخصی به اصفهان آمده است. با این اوصاف، باید پرونده ادامه حضور چپاروف در سپاهان را بسته‌شده دانست هرچند که به نظر می‌رسد ماجراهای او و استقلال با توجه به تکمیل بودن ظرفیت این تیم همچنان در روزهای آینده ادامه داشته باشد.

کد خبر 310335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.