برپایی سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی در اتاق بازرگانی اصفهان

دبیر اجرایی سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی گفت: سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی ۲۴ تیر ماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سعید صنایعی شامگاه گذشته در نشست خبری سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی، ۲۴ تیرماه در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد.
وی در خصوص دلیل برپایی این کنفرانس برای سومین بار، بیان داشت: حرکت سریع انقلاب صنعتی چهارم باعث شد تا این کنفرانس برای سومین بار در ایران برگزار شود.

به گفته دبیر اجرایی سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی؛ وضعیت اقتصاد چهارمین انقلاب صنعتی، مراکز خرید هوشمند، گردشگری و خدمات گردشگری، فناوری های نوین و شرکت های حوزه مصالح ساختمانی و ساختمان سازی از تامین کالا تا مصرف از محورهای برپایی این کنفرانس در اصفهان است.

وی همچنین پیرامون سخنرانان این همایش، گفت: قرار است ۶ استاد از صاحبان مشاغل متعدد در اتحادیه اروپا از کشورهای فرانسه، آلمان، پرتغال و ایتالیا برای سخنرانی در اصفهان حضور یابند تا صاحبان کسب و کار از حضور آنها بهره مند شوند.

کد خبر 310274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.