تکمیل زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: آسفالت معابر محله های منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال تکمیل شد.

به گزارش ایمنا، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار شهرداری های مناطق  ۱۵ گانه قرار دارد.

حسین جعفری فشارکی مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان دراین باره اظهار کرد: آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه به منظور بهبود وضعیت تردد خودروها در دست اجراست.

وی افزود: درهمین راستا زیرسازی و روکش آسفالت محله دهنو، بابوکان و شهرک رسالت درخیابان امام خمینی(ره)، محله های آفاران، ولدان  و برزان در خیابان شهیدان غربی تکمیل شده است.

مدیرمنطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه زیرسازی و روکش آسفالت کوی مشکین درخیابان شهیدان غربی و خیابان شهیدان شرقی به پایان رسیده است، ‌ گفت: برای اجرای این پروژه نیز ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

جعفری فشارکی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه اضافه کرد:  احداث ادامه خیابان بابوکان برای اتصال میدان حمزه به خیابان امام جواد(ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا عملیات اجرایی ادامه خیابان بابوکان در محله بابوکان به طول ۶۰۰ متر وبا اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در نیمه اول سالجاری آغاز می شود.

کد خبر 310242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.