تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی-اسلامی است

فریدن - امام جمعه داران گفت: تغییر سبک زندگی ایرانی- اسلامی نقشه شومی است که از مدت ها پیش توسط دشمنان کلید خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ضربه زدن به ارزش های الهی و اخلاقی را از اهداف دشمنان بیان کرد و اظهار داشت:  دشمن با تمام قوا وارد عمل شده تا مسئله حیا و عفاف را در جامعه اسلامی کمرنگ کند.

وی با تاکید بر این که قبل از هر چیز کار فرهنگی باید در اولویت فعالیت های مردم و مسئولان قرار گیرد، افزود:  تغییر سبک زندگی ایرانی- اسلامی نقشه شومی است که از مدت ها پیش توسط دشمنان کلید خورده است و این یعنی همه مردم و مسئولان باید مراقب باشند.

سیاوشی  با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف واهمیت آن در جامعه گفت: بی ارزش شدن صفاتی مانند  عفت، پاکدامنی  و حجاب از توطئه های دشمن است.

وی فراگیر شدن آسیب های اجتماعی و روانی و سست شدن نظام خانواده را از اثرات تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد.

حجت الاسلام سیاوشی با بیان این که انجام کار فرهنگی مهم است و باید مشکلات موجود در مسیر انجام کارهای فرهنگی حل شود، افزود:  آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.

وی خاطر نشان کرد:  رهبر معظم انقلاب هر جا که بی نظمی ببینند به صراحت اعلام می کنند خواه این بی نظمی فرهنگی باشد و خواه غیر آن.

امام جمعه داران در ادامه با انتقاد از این که عده‌ای در داخل کشور خواسته و یا ناخواسته به سپاه پاسداران حمله می‌کنند، افزود:  به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های این نهاد در نظام بسیاری از تهدیدات دشمن در جهت عقب‌نشینی مردم از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ناکام مانده و این کشور در اوج اقتدار حفظ شده است.

وی با بیان این که  وظیفه اصلی  سپاه  پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد:  در حالی که بسیاری از قدرت های جهان به قدرت  و تاثیرگذاری سپاه اذعان دارند جای تاسف است که برخی در داخل هنوز این مسئله را باور ندارند و به این نهاد اهانت می کنند.

امام جمعه داران با اشاره به سالروز کشف کودتای آمریکا در 18تیر سال 59 یادآورشد: در این روز آمریکا کودتایی را علیه ایران در پادگان نوژه برنامه ریزی کرد که خوشبختانه نقشه آن خنثی شد.

سیاوشی با بیان این که دشمن با ترویج و نفوذ فرهنگ شیطانی به دنبال نابود کردن ایران اسلامی است، افزود: دشمن به دنبال این است که فرهنگ منحط شیطانی خود را در جامعه ما ترویج داده تا کشور را به نابودی بکشاند و با درگیر کردن مردم و دو قطبی کردن جامعه  کل کشور  را نابود کند.

وی با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای اسلامی به‌ ویژه عراق یادآور شد: پیروزی  موصل یعنی پیروزی کل عراق و البته این راه هم بدانیم که امروز عراق و سوریه خود محور مقاومت شده‌اند و با تمام قدرت از این محور مقاومت دفاع می‌کنند.

سیاوشی با بیان این که اسراف در اسلام نکوهش شده است ادامه داد: با مصرف به اندازه و مدیریت منابع می توان از بحران کم آبی در فصل گرما عبور کرد تا شاهد قطعی آب نباشیم.

کد خبر 310075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.