آغاز رقابت داوطلبان آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز علمی ۹۶ در نطنز

نطنز-رئیس دانشگاه پیام‌نور نطنز گفت: آزمون سراسری ۹۶ دانشگاه ها و مراکز علمی در شهرستان نطنز با رقابت داوطلبان رشته علوم انسانی و ریاضی و فنی آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ محمد حمیدی صبح امروز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون سراسری امسال با رقابت ۴۹۳ داوطلب شامل ۲۶۱ داوطلب زن و ۲۳۲ داوطلب مرد در پنچ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، تجربی، زبان‌های خارجی و علوم انسانی در  روزهای پنج شنبه و جمعه در این دانشگاه برگزار شد.
حمیدی گفت: در آزمون گروه علوم ریاضی و فنی صبح  امروز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه با حضور ۵۵ داوطلب که ۲۳ نفر از این تعداد زن و ۳۲ داوطلب مرد هستند، به رقابت می پردازندرئیس دانشگاه پیام‌نور نطنز تصریح کرد: امسال با تغییرات انجام شده آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی  صبح روز  پنج‌شنبه همزمان با گروه ریاضی انجام خواهد گرفت که در این آزمون جمعا ۱۳۵ داوطلب  شامل ۷۰ زن و ۶۵ مرد  شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با حضور ۳۹ نفر شامل ۲۲ داوطلب زن و ۱۷ داوطلب مرد در عصر همان روز برگزار می‌شود.حمیدی به رقابت ۱۹۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی اشاره کرد و افزود: در این گروه آزمایشی نیز ۱۱۴ داوطلب زن و ۷۷ داوطلب مرد، صبح روز جمعه ۱۶ تیر به رقابت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی که عصر جمعه برگزار می‌شود ۷۳ داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۳۲ نفر داوطلب زن و ۴۱  داوطلب مرد هستند

کد خبر 309948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.