ورزش شهرستان تیران و کرون با تغییر در ساختار هیئت ها رونق پیدا می کند

تیران-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: ورزش شهرستان تیران و کرون با تغییر در ساختار هیئت ها رونق و رشد پیدا می کند.

مهدی مرادی در گفتگوبا خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ورزش شهرستان اظهارداشت: ۳۰ هیئت فرهنگی ورزشی در شهرستان فعالیت می کنند که فعالیت آن ها از مولفه های اصلی ورزش است.

وی افزود: ورزش شهرستان تیران و کرون با تغییر در ساختار هیئت ها رونق و رشد پیدا می کند و مسئولان هیئت هایی که برنامه ریزی و فعالیتی ندارند  تغییر پیدا کرده و با ساختار جدید فعالیت خود را ادامه می دهند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت چهار هزار نفر در هیئت های ورزشی شهرستان بیان داشت: گسترده فعالیت های هیئت های ورزشی به روستاهای شهرستان رسیده است و کلیه کلاس های ورزشی با ظرفیت مربیان دارای کارت مربیگری اداره می شوند.

وی ادامه داد: پایگاه های اوقات فراغت نیز باید بر اساس طرح و برنامه ورزش و جوانان فعالیت ورزشی داشته باشند و از بکارگیری افراد فاقد  کارت مربیگری خوداری نمایند و انسجام و مدیریت ورزشی در شهرستان ایجاد کنند که این موضوع طی بخشنامه ای به ادارات و نهادها و پایگاه های اوقات فراغت اعلام شده است.

مرادی با بیان اینکه نظارت بر پایگاه های اوقات فراغت انجام می شود، خاطرنشان کرد: بر فعالیت های ورزشی پایگاه های اوقات فراغت شهرستان نظارت می شود و مراکز نمونه مورد تجلیل قرار می گیرند./

کد خبر 309918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.