بانوان طلبه در آزمون ورودی سطح سه و چهار به رقابت با یکدیگر می پردازند

معاون آموزش مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان گفت: آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران روز جمعه ۱۶تیرماه همزمان با سراسرکشور در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، زهرا شفیعی، از برگزاری آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران در این استان خبر داد و  گفت: آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران روز جمعه 16تیرماه همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: طلاب شرکت‌کننده در رشته های تفسیر، فقه و اصول، کلام اسلامی، اخلاق و تربیت، ادبیات عرب و مطالعات زنان در مقطع سطح سه و  فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی در مقطع سطح چهار به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و عصر برگزارمی شود، اضافه کرد: طی این آزمون شرکت‌کنندگان به سئوالات چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ می دهند.

شفیعی یادآور شد: نتایج آزمون کتبی ورودی مقطع سطح سه و چهار در مرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

کد خبر 309609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.