راه‌اندازی پویش «من خادم افتخاری مسجدمون هستم» ویژه دانش آموزان

همزمان با شروع فصل تابستان و پایان امتحانات دانش آموزان، پویش «من خادم افتخاری مسجدمون هستم» با همت مرکز رسیدگی به امور مساجد ویژه دانش آموزان سراسر کشور راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، همزمان با شروع فصل تابستان و پایان امتحانات دانش آموزان، پویش «من خادم افتخاری مسجدمون هستم» با همت مرکز رسیدگی به امور مساجد ویژه دانش آموزان سراسر کشور راه اندازی شد.

طرح خادمان افتخاری مساجد طرحی است که به تازگی توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد کلید خورده است از همه دانش آموزان سراسر کشور دعوت می کند تا خادم افتخاری مسجد محله خود باشند و به مسجد محله خود خدمت کنند و اهم مسئولیتهایی که می توانند دانش آموزان قبول کنند از جمله مسئولیت کتابخانه، اذان، اقامه، قرائت قرآن، دعا پس از نماز، کفشداری، پهن کردن سجاده ها، سیستم صوتی، برنامه ریزی و اجرای مناسبتها، تزئینات و تبلیغات و زیبا سازی مساجد، مسئولیت فنی مسجد (با توجه به تخصص دانش آموزان بخصوص رشته های فنی) و ... است.

دانش آموزان در فصل تابستان می توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند و با خدمت به مسجد محله خود  یکی از مشکلات مساجد کشور را به راحتی حل کنند و پیوندی محکم با  مساجد کشورایجاد کنند.

علاقه مندان برای شرکت در پویش «من خادم افتخاری مسجدمون هستم» می توانند به مساجد محله خود مراجعه کنند تا علاوه بر خدمت به مسجد محله خود، گامی در جهت گشودن همیشگی در های مسجد بردارند.

کد خبر 309490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.