توزیع بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان و محرومین توسط خیرین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان جزئیات اجرای طرح ملی همای رحمت توسط جمعیت هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، دکتر محسن مومنی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته به تأسی از سیره و رفتار مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و به همت و مشارکت اعضاء «داوطلبان و خیرین» جمعیت استان طرح همای رحمت در کلیه شعب برگزار شد، گفت: در طول این ماه عزیز، ۱۰ هزار و ۲۱۹  سبد غذایی به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کرامت انسانها به عنوان شعار محوری طرح ملی همای رحمت در نظرگرفته شده است افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر از محرومین و نیازمندان و خانواده های زندانیان و بیماران از این طرح بهره مند شده و در این طرح خداپسندانه با یاری خداوند متعال علاوه بر تحت پوشش قراردادن خانواده های محروم و نیازمندان جامعه و خانواده های زندانیان و بیماران، این جمعیت به همت والای خیرین و داوطلبان اقدام به برپایی سفره های افطاری در روستاها و مناطق محروم به ارزش ریالی ۹۸۷ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال  نموده است.

دکتر مومنی در ادامه گفت: سبدهای غذائی توزیع شده شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، خرما، گوشت، پنیر، کنسروجات، قند، شکر، چای و...بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از مردم سخاوتمند و نیکوکار و داوطلبان و خیرین استان که جمعیت هلال احمر استان را در تحقق اهداف والای انسانی و اخلاقی این نهاد مردمی یاری کرده و در طرح ملی همای رحمت و سفره های مهربانی میزبان شایسته نیازمندان بودند، سپاس و قدردانی کرد.

کد خبر 309485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.