رقابت ۴۹۳ داوطلب در کنکور سراسری سال۹۶ در نطنز

نطنز-رئیس دانشگاه پیام‌نور نطنز گفت: در آزمون سراسری ۹۶ تعداد ۴۹۳ داوطلب در پنج رشته به رقابت می پردازند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ محمد حمیدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون سراسری امسال با رقابت ۴۹۳ داوطلب شامل ۲۶۱ داوطلب زن و ۲۳۲ داوطلب مرد  در پنچ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، تجربی، زبان‌های خارجی و علوم انسانی در این دانشگاه برگزار می‌شود.
حمیدی گفت؛ در آزمون گروه علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۱۵ تیر ماه با حضور ۵۵ داوطلب که ۲۳ نفر از این تعداد زن و ۳۲ داوطلب مرد هستند، به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور نطنز تصریح کرد: امسال با تغییرات انجام شده آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز در صبح پنج‌شنبه همزمان با گروه ریاضی انجام خواهد گرفت که در این آزمون جمعا ۱۳۵ داوطلب  شامل ۷۰ زن و ۶۵ مرد  شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با حضور ۳۹ نفر شامل ۲۲ داوطلب زن و ۱۷ داوطلب مرد در عصر همان روز برگزار می‌شود.

حمیدی به رقابت ۱۹۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی اشاره کرد و افزود: در این گروه آزمایشی نیز ۱۱۴ داوطلب زن و ۷۷ داوطلب مرد، صبح روز جمعه ۱۶ تیر به رقابت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی که عصر جمعه برگزار می‌شود ۷۳ داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۳۲ نفر داوطلب زن و ۴۱  داوطلب مرد هستند
گفتنی است یوسف حسنی فرماندارنطنز؛ در جلسه هماهنگی مسوولان مربوطه جهت برگزاری آزمون سراسری ۹۶  در نطنزاز آنان خواست  تا آزمون امسال در بهترین شرایط برگزار گردد زیرا دغدغه خانواده ها این است که فرزندانشان پس از ماهها وشاید سالها در چنین آزمونی موفق باشند لذا باید سایر ادارات و دستگاههای اجرایی مختلف همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند. /

کد خبر 309431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.