حزب‌الله، عملیات ارتش لبنان در ارتفاعات عرسال را تبریک گفت

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای عملیات موفقیت آمیز ارتش این کشور در مناطق مرزی عرسال را تبریک گفت و آن را کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی خواند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای عملیات موفقیت آمیز  ارتش این کشور در مناطق مرزی عرسال را تبریک گفت و آن را کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی خواند.

متن بیانیه حزب الله به شرح ذیر است:

«حزب الله عملیات موفقیت آمیز دیروز صبح در ارتفاعات عرسال را که منجر به دستگیری تعداد زیادی از تروریست ها شد به ارتش لبنان و فرماندهان و افسران و سربازان ارتش تبریک می گوید و همبستگی خود را با سربازانی که در این عملیات دچار جراحت شده اند اعلام کرده و از خداوند برای آنها شفای عاجل طلب می کند.

این عملیات جدید در راستای تلاش های اخیر نیروهای امنیتی لبنان در مقابله با تهدیدهای تروریستی و نابودی گروه های تروریستی بود؛ همچنین این عملیات کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی بود که با هدف جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح تروریستی به خاک لبنان انجام می گیرد.

امروز باید همه دست به دست هم داده و با هماهنگی بیشتر، راه نفوذ تروریست ها به کشو را سد کنند تا لبنان و مردم لبنان از خطرهای بزرگی که آنها را هدف گرفته در امان بمانند.»

گفتنی است منابع نظامی لبنان دیروز صبح  گزارش دادند که ارتش این کشور یک عملیات پیشدستانه و بی‌نظیر در عرسال انجام داده و تعدادی از تروریست‌ها را به قتل رسانده و شماری از آنها را بازداشت کرده است.

به گفته این منابع تعداد بازداشت‌شدگان 337 نفر عنوان شده است.

ارتش لبنان دیروز صبح  اعلام کرد که در جریان یورش یک گروه نظامی به اردوگاه‌های عرسال، 7 نظامی زخمی شدند.

در اطلاعیه ارتش لبنان آمده که در جریان عملیات ارتش علیه مقر تروریست ها در اردوگاه های پناهجویان سوری در عرسال پنج تن از تروریست ها در عملیات انتحاری خود را منفجر کردند.

ارتش لبنان گفت که 7 تن از نیروهایش در جریان عملیات زخمی شدند.

کد خبر 309123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.