لزوم تعامل تمام دستگاه ها برای اجرای مصوبات ستاد باز آفرینی فریدونشهر

فرماندار فریدونشهر گفت: تمام دستگاه ها برای اجرای مصوبات ستاد باز آفرینی فریدونشهر حداکثر تعامل را باهم داشته باشند.

 ناصر اسدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، با اشاره به جلسه اخیر ستاد بازآفرینی این شهرستان اظهار داشت: توجه به بافت های فرسوده به منظور هویت بخشی به محله  های اصلی و قدیمی هر شهر با هدف جلو گیری از حاشیه نشینی شهرها و آسیب های اجتماعی لازم است.

فرماندار فریدونشهر اجرای طرح های پدافندی را جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در زمان وقوع بلایای طبیعی بسیار ضروری  دانست.

وی  خواستار همکاری تمامی دستگاه های اجرایی به صورت همه جانبه برای اجرای طرح های مصوب جلسه  ستاد باز آفرینی فریدونشهر شد.

اسدی افزود:  با عنایت به ابلاغ دستور العمل ستاد بازآفرینی در سطح کشور ضمن تشکیل ستاد باز آفرینی در شهرستان؛ مدیریت شهرستان به عنوان رئیس ستاد شهرستان و شهردار فریدونشهر به عنوان دبیر ستاد و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان به عنوان ناظر و هماهنگ کننده بر اجرای مصوبات ستاد باز آفرینی تعیین گردیدند.

فرماندار فریدونشهر با بیان این که  اقدامات لازم به منظور اجرای طرح های باز آفرینی با تعریف پروژه ها جهت ردیف دار کردن طرح در کمیته برنامه ریزی سال ۹۶ از طرف فرمانداری فریدونشهر در دستور کار قرار گرفته است،   اظهار داشت:  در گام اول مقرر شده است که شهرداری برف انبار با اعلام آمادگی جهت مشارکت به منظور تهیه و تصویب محدوده بافت فرسوده شهر برف انبار با تأمین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان سهم مشارکت با اداره کل راه و شهرسازی  اقدام معمول را به عمل آورد.

اسدی ادامه داد:  لازم است مکاتبه لازم از طریق فرمانداری فریدونشهر به منظور تخصیص اعطای تسهیلات ویژه با توجه به ویژه بودن شهرهای فریدونشهر و برف انبار با اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی انجام شود  و اداره مذکور موظف به پیگیری جهت اخذ مصوبه از طریق مبادی ذیربط از سطح مراجع کشور است.

فرماندار فریدونشهر، شهرداری این شهرستان را به عنوان دبیر ستاد باز آفرینی؛ مسئول  تأسیس دفتر ستاد باز آفرینی شهری با هدف افزایش مشارکت عمومی معرفی کرد.

وی در پایان گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نیز موظف گردید به منظور تعیین تکلیف املاک مجهول المالک واقع در بافت فرسوده اقدام لازم در راستای ارسال پرونده ها به دبیرخانه مربوطه معمول نمایند. /

کد خبر 309117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.