نوجوان ۱۷ ساله در سد خمیران غرق شد

تیران-مدیر مرکز فوریت های پزشکی تیران و کرون گفت: نوجوان ۱۷ ساله در سد خمیران غرق شد و جان باخت.

حسین دادخواه در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: پس اعلام حادثه غرق شدگی یک نفر در سد خمیران توسط مردم تیم اورژانس ۱۱۵ این شهرستان به محل اعزام شدند که پس حضور بر بالین فرد مشخص شده که این نوجوان بر اثر غرق شدگی جان باخته است.

وی افزود: این حادثه که در سال ۱۷ در محل سد خمیران رخ داده بود نوجوان ۲۷ ساله ای که با قصد شنا در سد وارد آب شده بود به دلیل اینکه قادر به کنترل خود در آب نبوده و در آب فرورفته بود و به دلیل غرق شدن جان خود را از دست داد.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی تیران و کرون بیان داشت: با توجه به اینکه افراد توانایی و مهارت شنا در دریاچه و آب های رودخانه ها را ندارند احتمال غرق شدن آن ها بسیار زیاد است و تاکنون به دلیل این عدم مهارت افراد زیادی در سد خمیران شهرستان تیران و کرون غرق شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگری شهرستان تیران و کرون حوادث در این شهرستان آمار بالایی دارد که از جمله آن حوادث رانندگی است که نیروها امدادی به صورت آماده باش کامل در ایام تابستان و به ویژه پنج شنبه و جمعه ها در شهرستان خدمات رسانی به مسافران و گردشگران انجام می دهند.

کد خبر 309075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.