آغاز طرح تابستانه جمعیت هلال احمر در ۳۰ پایگاه استان اصفهان

شهرضا - معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح تابستانه جمعیت هلال احمر به صورت همزمان از ۸ تیرماه در ۳۰ پایگاه این جمعیت در سراسر استان اصفهان، اجرا می‌شود.

حیدرعلی خانبازی در حاشه مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عنوان کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می تواند زمینه ساز رشد بسیاری از توانمندی های آنان شود که براین اساس طرح “شوق رویش” برنامه ریزی شد تا از امروز لغایت پایان شهریورماه در تمام شعبات جمعیت هلال احمر اجرایی شود.

وی بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان هلال احمر را به عنوان یکی از برنامه های اصلی این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: زمان فراغت ایام تابستان، فرصتی است که ما می توانیم برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی را در سراسر کشور اجرایی کنیم تا توانمندی های جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود چراکه اگر برنامه‌ای برای اوقات فراغت وجود نداشته باشد ممکن است این زمان به عنوان تهدیدی جدی مطرح خواهد شد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: در طرح «شوق رویش» که در ۳۰ مرکز در سراسر استان با بیش از ۳۱۰ مربی، ۳۰ کارشناس اجرایی و ۸ کارشناس ستادی اجرا خواهد شد، فعالیت در زمینه آموزش کمکهای اولیه، آموزشهای حرفه آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف در حوزه پیشگیری از اعتیاد و خدمات عام المنفعه در کانون های مختلف اجرا خواهد شد.

خانبازی اضافه کرد: بیش از یکصد رشته آموزشی برای اوقات فراغت در نظر گرفته شده است و باتوجه به اینکه در سال قبل باوجو اینکه بخشی از ایام اوقات فراغت تابستان در ماه مابرک رمضان بود و بیش از ۵۰ هزار نفر در این کلاسها شرکت کردند، پیشبینی می‌شود امسال این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: طرح تابستانه اوقات فراغت جمعیت هلال احمر در همه شهرستانهای استان اجرا خواهد شد، این در حالی است که بیش از ۵۰ درصد از رشته‌های ارائه شده نیز با هدف ایجاد اشتغال و حرفه آموزی است که رشته‌های سفال و صنایع دستی از جمله مهمترین آنها است.

کد خبر 308884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.