استخر چادگان پس از هفت سال روی ریل تکمیل افتاد

پروژه‌ نیمه‌کاره استخر چادگان با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان پس از گذشت هفت سال وقفه کار ساخت آن مجدد فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، استخر سرپوشیده چادگان با گذشت بیش از هفت سال از زمان آغاز ساخت به دلیل مشکلات اعتباری با ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه کاره رها شده است.

رضا آقائی رییس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تنها پروژه استخر چادگان گفت؛ این پروژه‌ نیمه‌کاره سال ها رها شده بود و به دغدغه ای برای مردم و مسئولان شهرستان تبدیل شده بود که با پیگیری های مکرر بعد از عید سعید فطر ادامه کار آن آغاز می شود.

وی افزود: یکی از اولویت کاری اداره ورزش و جوانان پیگیری تکمیل تنها استخر سرپوشیده شهرستان بود که با حمایت های همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان و رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فرماندار شهرستان٬ هم اکنون با افتخار اعلام می کنم٬ پس از گذشت چندین سال وقفه کار در ساخت استخر چادگان٬ مجدد بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان  چادگان تصریح کرد: استخر سرپوشیده چادگان در سال ۸۸ شروع و در حدود یکسال کار مداوم در سال ۹۰ به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی رسید و بعلت نبود اعتبارات کافی از ادامه کار باز ماند.

وی در خصوص میزان اعتبارات مورد نیاز این پروژه گفت:پس از تعطیلی چندین ساله  و عدم ساخت و ساز استخر٬ هم اکنون به مبلغ حدود یک ونیم میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را تکمیل ومورد بهره برداری قرار دهیم.

آقایی افزود:با حمایت همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل و با پیگیری های فراوان فرماندار و بنده و همچنین با تشکیل جلسات متعدد ٬ نهایتأ در تاریخ  ۳۱ خردادماه مصوبات مربوطه از طریق استانداری صادر گردید.

وی خاطر نشان کرد: ادامه این کار به صورت مشارکتی بین بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان و با نظارت واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان صورت می گیرد.
 
رییس اداره ورزش و جوانان چادگان در خصوص تغییر راه ورودی استخر افزود: باتوجه به ایرادهایی که در طراحی ٬ نقشه و ساختمان  قبلی و با تلاش بی وقفه واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان٬ تغییراتی کاملأ مهندسی در طرح و نقشه قسمت اداری٬ سونا و همچنین جکوزی این استخر و با کمترین هزینه به صورت کاملا استاندارد اصلاح شد و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان گردید و مقررشد سازه ای مجزا که شامل جکوزی٬ ورودی٬ پذیرش و راه پله می باشد را در ضلع غربی استخر اضافه شود.

آقائی گفت: از تمامی شهروندان و ورزشکاران به علت وقفه نسبتأ طولانی مدت ساخت این پروژه عذرخواهی می کنیم و امیدوارم با حمایت مسوولان شهرستانی و استانی٬ این استخر نزدیک به یک دهه شهر چادگان حداکثر تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. /

کد خبر 308837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.