اصفهان به جشنواره کودک اعتبار می دهد

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما باید بدانیم که این اصفهان است که به این جشنواره اعتبار می دهد چراکه اصفهان هم اعتبار تاریخی و هم اعتبار فرهنگی دارد.

به گزارش ایمنا، کوروش محمدی در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان یک سرمایه فرهنگی است و اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره می تواند در اصفهان رشد و شکوفایی داشته باشد و این دو مهم در کنار هم پیشرفت می کنند، افزود: پتانسیل اجتماعی و فرهنگی کودکان شهر اصفهان می تواند با این جشنواره افزایش پیدا کند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این جشنواره می تواند برای برنامه ریزی بهتر فرهنگی در شهر اصفهان کمک کند و برای جامعه دارای ثمرات باشد. ما باید بدانیم که این اصفهان است که به این جشنواره اعتبار می دهد چراکه اصفهان هم اعتبار تاریخی و هم اعتبار فرهنگی دارد.

محمدی تصریح کرد: اصفهان این جشنواره را به جایگاه بین المللی خود نزدیک می کند و جشنواره نیز می تواند پیوند محکمی بین فرهنگ و هنر این شهر ایجاد کند چرا فرهنگ و هنر در تاریخ اصفهان عجین است.

وی تاکید کرد: این جشنواره سکوی تاریخی برای معرفی بیشتر اصفهان به جهان است چراکه معرفی اصفهان توسط کارگردانان در دنیا می تواند اصفهان را بیش از پیش به جهانیان معرفی کند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خوشحالیم که بخش نوجوان هم به این جشنواره اضافه شده است چراکه این دو دوره نباید در هیچ کجا مخصوصا مباحث فرهنگی از هم جدا باشند./

کد خبر 308811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.