برنامه های ورزشی با رویکرد پیشگیرانه در تیران و کرون تدوین شد

تیران-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: برنامه های ورزشی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بیماری های روحی و جسمی در تیران و کرون تدوین شده است.

مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران وکرون با اشاره به فصل تابستان و زمان گسترده اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهارداشت: عدم برنامه ریزی برای اوقات فراغت و عدم توجه به نشاط و شادابی جوانان و نوجوانان آسیب های اجتماعی را به همراه دارد که با تقویت برنامه های فرهنگی و ورزشی می توان این آسیب ها را کاهش داد.

وی افزود: برنامه های ورزشی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و با شعار "ورزش نه به اعتیاد" و بیماری های روحی و جسمی در تیران و کرون تدوین شده که هیئت های ورزشی و واحدهای ورزش ادارات و نهادهای شهرستان در اجرای این برنامه همکاری دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به تشکیل کارگروه ورزش زیر نظر ستاد اوقات فراغت شهرستان بیان داشت: کارگروه ورزش شهرستان ضمن ایجاد هم افزایی بین ظرفیت های ورزشی موجود در شهرستان برای فصل تابستان جوانان و نوجوانان بیش از یکصد برنامه فرهنگی ورزشی را اجرا می کند.

وی با اشاره به گسترش فعالیت های ورزشی در کل شهرستان یادآورشد: دهیاری ها و شهرداری ها و همچنین کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری هیئت های ورزشی در گسترش این برنامه ها در سراسر شهرستان همکاری می کنند.

مرادی با اشاره به اینکه نظارت کیفی بر فعالیت های ورزشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: تیم نظارت و بازرسی بر فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت نظارت دارند و کلیه برنامه های ورزشی تحت نظر مربیان ورزش و دارای کارت مربیگری باید انجام شود.

کد خبر 308767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.