شناسنامه اجتماعی برخوار با کمک سمن ها و ادارت شهرستان تدوین می شود

برخوار- معاون فرمانداری شهرستان برخوار گفت: شناسنامه اجتماعی شهرستان برخوار با اولویت شناسایی آسیب های اجتماعی در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار محمود سلطانی در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان برخوار از فعال شدن بخش ها و سمن های مردمی در خصوص پیشگیری و شناخت آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت:‌ با کمک سمن ها و ادارت شهرستان برخوار شناسنامه اجتماعی شهرستان برخوار در حال تدوین است و در آن به آسیب های اجتماعی، مناطق آسیب زا، ‌ راه های پیشگیری و مقابله بررسی می شود.

در ادامه کارشناس امور فرهنگی فرمانداری شهرستان برخوار در خصوص آسیب های فضای مجازی گفت:‌ رسانه های نوین و نوظهور زمان و مکان نمی شناسد و در آن هویت افراد نامشخص است و گستردگی زیاد دارد.

حمیدرضا عشقی احساس تنهایی و افسردگی، اعتیاد اینترنتی، انزوای اجتماعی، آسیب های مالی و حیثیتی، و افزایش بی بند و باری و فساد اجتماعی را از مهمترین آسیب های اجتماعی نام برد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار گفت: شهرستان برخوار با ۴۰ کانون فرهنگی مساجد آماده برگزاری دوره های شناخت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

داوود صابری افزود: همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت پایگاه های آسمانی ها برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد برخوار با برگزاری بیش از ۵۰ نوع فعالیت فرهنگی برگزار می شود./

کد خبر 308662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.