نماز عید فطر در گلستان شهدای ورزنه اقامه می شود

ورزنه - مسئول دفتر امام جمعه ورزنه گفت: نماز عید فطر در گلستان شهدای شهر ورزنه به صورت یکپارچه اقامه می شود.

حسن کاظمی زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان ورزنه، نماز عید فطر را  بزرگترین اجتماع مسلمانان در سراسر دنیا و نشانه ای از وحدت آنان در جهان دانست و اظهار داشت:  اجتماع روز عید فطر می تواند در پیوند و همدلی مسلمانان نقش آفرینی بسیار موثری انجام دهد.

وی  تعظیم شعائر الهی را از مهم ترین ویژگی های عید فطر برشمرد و عنوان داشت:  این تعظیم با شعار تکبیر، تهلیل، تحمید و تقدیس همراه است که خلوص و جلوه ای وصف نادشدنی را به این روز بزرگ می دهد.

وی افزود: تک تک مسلمانان با فرارسیدن این روز نوعی شادی و لذت درونی در خود احساس می کنند؛ همچنین در این روز مسلمانان با پرداخت زکات فطر علاوه بر انجام وظیفه شرعی خود به کمک نیازمندان ومستمندان می شتابند.

مسئول برگزای نماز عید فطر شهرستان ورزنه گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر که با حضور امام جمعه شهر ورزنه، علماء و روحانیون و همچنین مسئولان بخش بن رود و شهر ورزنه برگزار گردید برنامه های برگزاری نماز عید فطر تبیین شد.

کاظم زاده به همدلی و وحدت مردم شهر ورزنه اشاره کرد وبیان داشت: نماز عید فطردر شهر ورزنه با حضور گسترده مردم در یک مکان برگزار می گردد که این نشانه همدلی واتحاد مردم ولایتمدار وخونگرم این خطه است.

 مسئول دفتر امام جمعه ورزنه ادامه داد: نماز عید فطر سال جاری همچون سال های گذشته در گلستان شهدای شهر ورزنه و به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد باقری  اقامه خواهد شد و ساعت شروع مراسم راس ساعت ۶ صبح روز عید خواهد بود.

وی افزود:  در جهت رفاه حال نماز گزاران عزیز تمهیداتی اندیشه شده است که از ساعت  ۵:۳۰ صبح اجرایی خواهد شد.

کاظمی زاده بیان کرد: از همه مردم مومن و عزیز خواهشمندیم باتوجه به این که مستحب است مومنان جهت اقامه نماز با پای پیاده به سمت مصلی برگزاری  نمازعید حرکت کنند حتی الامکان از وسیله نقلیه استفاده ننمایند و افرادی هم که از وسیله نقلیه استفاده می کنند همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و انتظامات داشته باشند.

کد خبر 308384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.